Seura

Kunniakierroksella kierroksenlaskijat ja kuuluttaja työn touhussa.
Talkootyö on tärkeä osa seuratoimintaa. Toimintaan käytetyistä varoista suurin osa kerätään talkootyöllä. Vieremän erämarkkinoilla 2015 Koitto piti kahviota talkoolaisten avulla.

Urheiluseura Vieremän Koitto

Koitto on nuorekas, lähes 110 - vuotias urheiluseura. Seura järjestää erilaista urheilutoimintaa ympäri vuoden. Lajeihin kuuluvat yleisurheilu, hiihto, sekä suunnistus. Lisäksi Koitto järjestää Kohiseva Kokka soututapahtuman.

Koitto rahoittaa toimintaansa jäsenmaksuilla ja erilaisilla talkootöillä. Jäseneksi pääset maksamalla vuosittaisen jäsenmaksun.
Jäsenmaksut 2024:

Perhemaksu 20 €
Aikuiset 10 €
Alle 16 vuotiaat 5 €

Lisäksi  toivotaan kannatusjäsenmaksua

10 €/henkilö
50 €/yritys

Jäsenmaksun voit suorittaa tilille:
OP Ylä-Savo              FI23 5158 0120 0290 86
Säästöpankki Optia  FI73 4600 1540 0012 80.
Kirjoita viite kenttään nimi/nimet osoite ja puhelinnumero

Jäsenenä olet oikeutettu mm:
- osallistumaan seuran kilpailuihin ( mm. hiihto, yleisurheilu )
- edustamaan seuraa piirikunnallisissa ja kansallisissa kisoissa ( seura maksaa osallistumismaksut )
- osallistumaan erilaisiin tapahtumiin ( hiihtokoulu, yleisurheilukoulu, retket yms. )
- pääset vaikuttamaan seuran toimintaan osallistumalla kokouksiin

Koitto on myös veteraaniurheiluliiton jäsen.

Koitto järjestää vuosittain useita urheilutapahtumia. Perinteisin kilpailutapahtuma on Ollin hiihdot, joita on järjestetty 1970 - luvulta lähtien. Myös erilaisia kesätapahtumia on ohjelmassa.