Hiihtokilpailuihin ilmoittautuminen ja lisenssi

6.1.2022

Muista hommata lisenssi ajoissa!

Lisenssi

Tästä Suomen hiihtoliiton sivuille  http://www.hiihtoliitto.fi/lisenssit/ , jossa neuvotaan lisenssin hommaaminen. Kun olet ostanut lisenssin, niin Vieremän Koitto ry maksaa lisenssin lunastaneelle kilpailuiden osallistumismaksut.

Kilpailuihin ilmoittautuminen

Kilpailut löytyvät Hiihtoliiton sivuilta tästä linkistä hiihtokalenteriin

HUOM!! Ilmoittaudu kilpailuihin viimeistään kolme päivää ennen hiihtokalenterissä olevaa viimeistä ilmoittautumispäivää. Ilmoittautumiset Mikko Heiskaselle 0400774958 tekstiviestillä tai s-postilla mikko.heiskanen85@gmail.com.

Liukkaita kelejä ja muista hommata lisenssi ajoissa!

Kun alle 16 vuotias on osallistunut vähintään kolmeen lisenssin alaiseen kilpailuun, niin seura maksaa lisenssi hinnan takaisin. Laitat vaan Urheilijan nimen, mihin kilpailuihin on osallistunut ja tilinumeron spostiin arto.heiskanen@lantmanneagro.fi, saat lisenssin hinnan takaisin.Muista hommata lisenssi ajoissa!

Lisenssi

Kilpailuihin ilmoittautuminen

Kilpailut löytyvät Hiihtoliiton sivuilta tästä linkistä hiihtokalenteriin

Liukkaita kelejä ja muista hommata lisenssi ajoissa!